Follow The Fashion Nerd via Bloglovin  or Facebook


Tuesday, December 20, 2011

Snow White!

These days it finally started snowing here in Switzerland and I'm really hoping for a withe Christmas. Snow got's only one big drawback, it's impossible to get your destination on time by public transportation.
How's the weather in your town?
Today I want to show you an outfit for these cold white days. I love wearing snow white pieces, so I decided to wear my new H&M Poncho, bought last week. I combined it with some brown tights and a black long H&M T-Shirt, also bought last week. Because it would be too cold only with the T-Shirt and the poncho, I'm wearing a dark blue Zara sweater over it. What do you think about it? And what's your favorite color in winter?

In den letzten Tagen hat es endlich begonnen zu schneien hier in der Schweiz und ich hoffe, der Schnee hält noch bis Weihnachten an, damit wir diese mal wieder in weiss verbringen können. ;) Der einzige Nachteil am Schnee ist, dass es fast unmöglich ist, mit den öffentlichen Verkehrsmitteln rechtzeitig ans Ziel zu gelangen. Wie ist das Wetter bei euch so? 
Heute zeige ich euch einen Outfit, dass ich in diesen verschneiten Tagen trug. Ich liebe es, schneeweisse Kleidungsstücke zu tragen, wenn es auch draussen weiss ist, keine Ahnung wieso, aber ich mag es einfach. Deshalb habe ich mich für einen schneeweissen Poncho von H&M entschieden und diesen mit schwarzen Leggins und einem schwaren langen Shirt auch von H&M kombiniert. Weil kurzärmlig in dieser Jahreszeit leider nicht sehr angenehm ist, trage ich über dem Shirt und unter dem Poncho noch einen Zara Sweater. Was haltet ihr von meinem Outfit? Und welches ist euche liebste Farbe im Winter?









Poncho: H&M
T-Shirt: H&M
Tights: H&M
Hat: from my uncle
Necklace: Tattoo Shop
Bracelet: Snö of Sweden
Ring: H&M

The Fashion Nerd is on:
Facebook | Twitter | GFC | Bloglovin


6 comments:

The Car Addict said...

So cool!

Check out my Modelcar Christmas Tree!! :-D

Tereza {Drastic Plastic} said...

Looking chic, love the ring.

Fashion Dawgs said...

You look lovely. Very wintery!

Fashion Dawgs

Tiffany said...

I love your anchor necklace! I'm hoping for a white Christmas too..

vigilant lense said...

awesome blog!!!


http://vigilantlense.blogspot.com/
http://www.bloglovin.com/en/blog/3273128/vigilant-lense

;)

GlamorousGirl said...

love it! Merry Christmas!

http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

Post a Comment

thank you for your comment ♥