Follow The Fashion Nerd via Bloglovin  or Facebook


Monday, January 2, 2012

My Blog Is More Fashionable Than Yours!

Today an outfit with my beloved MBIMFTY- shirt I got about a year ago. I combined it with a pair of blue leopard-tights, that I also got ages ago and with my new black booties, I bought last week in sale. Oh I love sale! :D I think it's a fresh combination for the shirt with the leo tights. 
How do you like the outfit?

Heute ein Outfit mit meinem geliebten MBIMFTY-Shirt, das ich schon vor gut einem Jahr gekauft habe. Ich habe das T-Shirt mit blauen Leoparden-Leggins, die auch schon seit einer Ewigkeit besitze und mit meinen neuen schwarzen Booties kombiniert, die ich letzte Woche im Ausverkauf ergattert habe. Ach, ich liebe Ausverkauf. :D Ich finde es eine super coole Kmbination mit dem Shirt und den Leo-Leggins. 
Wie findet ihr das Outfit? 




T-Shirt: Pimkie
Cardigan: Zebra
Tights: - 
Shoes: Bata


The Fashion Nerd is on:
Facebook | Twitter | GFC | Bloglovin


1 comment:

Post a Comment

thank you for your comment ♥