Follow The Fashion Nerd via Bloglovin  or Facebook


Wednesday, January 11, 2012

Navy blue dress

Today I show you my last outfit for Prague. I was wearing my new blue dress from Asos, which arrived a few days before and my new bought Sergio Todzi shoes. Unfortunately the photos aren't very well, but that's all I got... =( What do you think about it? Tomorrow I'll show you all my purchases... :D Enjoy the rest of your day!

Heute zeige ich euch mein letztes Outfit aus Prag. Ich trug mein neues blaues Kleid von Asos, das kurz zuvor bei mir eintraf und meine neu gekauften Sergio Todzi Schuhe. Die Fotos sind leider nicht sonderlich gut, aber es sind alle die ich habe... =( Wie findet ihrs? Morgen zeige ich euch dann noch all meine Einkäufe... :D Geniesst den Rest des Tages noch!






The Fashion Nerd is on:
Facebook | Twitter | GFC | Bloglovin


7 comments:

Sanzibell said...

schönes outfit :)

Sari said...

Danke :) Ich bin dafür nicht so eine hohe-Schuhe-Trägerin-und-darin-laufen-Könnerin ;) Dein Outfit sieht sehr schön aus!

Tereza {Drastic Plastic} said...

You look so beautiful, so elegant. The dress is so chic.

Michaela Scalisi said...

Schön :)

xx Michaela

Tonya said...

You look gorgeous and so chic! I think the dress is lovely :)
I just ordered some sandals of off ASOS and I can't wait until they arrive!

www.themoptop.com

Nee said...

cool, hoffe heschs guet kha in prag:)

Love,
Nee

ROSECANDLE11



GIVEAWAY: GOLD/PINK STATEMENT NECKLACE

Natalie Koltunovskaya said...

Nice shoes))

Post a Comment

thank you for your comment ♥