Follow The Fashion Nerd via Bloglovin  or Facebook


Monday, January 9, 2012

Weekend in Prague

As I already mentioned, last weekend I went visiting Prague for the first time. It is such a wonderful city with nice sightseeing and a lot of shopping possibilities. It was a wonderful restorative weekend with a lot of shopping and to much food. I went in a Topshop for the first time and bought my longed for Sergio Todzi Shoes in a shoe store in Prague. But I'll show you all my purchases in a next post.

Wie ich bereits erwähnt hatte, war ich letzes Wochenende zum ersten Mal in Prag. Es ist eine wunderschöne Stadt mit schönen Sehenswürdigkeiten und vielen Shopping Möglichkeiten. Es war ein tolles, erholsames Wochenende mit viel Shopping und viel zu viel Essen. Ich war das erste Mal in einem Topshop und kaufte meine lang ersehnten Sergio Todzi Schuhe. Aber ich zeige euch alle meine Einkäufe in einem nächsten Post. 













The Fashion Nerd is on:
Facebook | Twitter | GFC | Bloglovin


2 comments:

Elle R. said...

I wanna go to Prague too!! and of course I wanna shop in topshop, never been there either =(

Sandrella said...

Ich war auch mal in Prag! Die Stadt ist einfach toll :) Und man kann suuper gut shoppen :))

Liebe Grüsse
www.sandrellas.blogspot.com

PS: Ich verfolg dich jetzt, super Blog :)

Post a Comment

thank you for your comment ♥