Follow The Fashion Nerd via Bloglovin  or Facebook


Wednesday, February 1, 2012

Classy!

Some time ago I bouhgt a book. Ok, in the last few months i bought a lot of new books... But in fact I want to talk about one special book written by Derek Blasberg: Classy!
I heard a lot of good things about the book, so I decided to buy it. And it was definitely worth it, it's amazing and really funny. The book is about how to be a lady and about the little differnces between being sexy and being slutty. I got the german version, but it's also available in english. So if you'd like to read a great book with great tips, read it! ;)

Vor einiger Zeit habe ich mir ein neues Buch gekauft. Ok, in den letzten Monaten habe ich viele neue Bücher grkauft... Aber ich möchte euch von einem speziellen Buch erzählen, geschrieben von Derek Blasberg: Classy! Vor dem Kauf hatte ich schon viele gute Reaktionen gehört, weshalb ich mich dann auch dazu entschied, das Buch zukaufen und es war es auch wirklich wert! Es ist ein lustiges und gutes Buch, in dem es darum geht, eine Lady zu werden und beschreibt die kleinen Unterschiede zwischen sexy sein und schlampig wirken. Ich habe mir die deutsche Version gekauft, sie ist aber ursprünglich in Englisch verfügbar. Also wenn ihr ein tolles Buch mit guten Tips lesen wollt, ich kanns nur empfehlen! ;)

The Fashion Nerd is on:
Facebook | Twitter | GFC | Bloglovin


5 comments:

Vanessa Fernández said...

oH!! I WANT TO READ IT!!! :)

ferneva.blogspot.com

Vane

Sandrella said...

Klingt interessant, danke für den Tipp! :)

Tereza {Drastic Plastic} said...

I love to buy new books, I love the smell of fresh ink.

Style and Trouble said...

lovely post!!

look at my fashion blog! Style and Trouble

Sierra said...

ooh this book looks good! i'll look for it :)

http://sierranovotny.blogspot.com

Post a Comment

thank you for your comment ♥