Follow The Fashion Nerd via Bloglovin  or Facebook


Thursday, February 16, 2012

Keira Knightley for GQ Magazine

A few days ago I found these wonderful pictures of Keira Knightley for the GQ magazine March Issue. The pictures were taken by Norman Jean Roy.
Normally I think Keira is too thin, but on the pictures for GQ she looks just great.
What do you think about the pictures and Keira?

Vor einigen Tagen habe ich diese wundervollen Bilder von Keira Knightley für das März Ausgabe des GQ Magazines entdeckt. Die Fotos wurden von Norman Jean Roy gemacht.
Normalerweise finde ich Keira zu dünn, aber auf diesen Bildern sieht sie einfach grossartig aus.
Was meint ihr zu den Bildern und zu Keira?







The Fashion Nerd is on:
Facebook | Twitter | GFC | Bloglovin


4 comments:

Jelisaveta Djukanovic said...

Beautiful! :)

http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

Style and Trouble said...

Love Keira!!! Even if I think is too Skinny!

Check out my fashion blog! Style and Trouble

l'artichaut said...

Ich finde sie wunderbar! Aber du hast Recht, sie ist wirklich ein wenig zu dünn!

viele gruesse,dominique

folge dir jetzt auch :)

www.artichaut.me

Sandrella said...

Die Fotos sind wunderschön! Gefällt mir wirklich :)

Post a Comment

thank you for your comment ♥