Follow The Fashion Nerd via Bloglovin  or Facebook


Tuesday, February 28, 2012

ZARA TRF March 2012

The ZARA TRF lookbook march edition is so wonderful. The pictures really make me wanna have summer, or at least spring. I can't wait to have warmer weather again, so we don't have to go out with warm coats and we can finally enjoy the sun. I need some new sunglasses, cause my beloved one is broken... :( Do you have any tips?


Die ZARA TRF lookbook Marz Edition ist wundervoll. Die Bilder machen richtig Lust auf Sommer, oder zumindest mal auf Frühling. Ich kann es kaum erwarten, wenn das Wetter wieder wärmer wird und wir keine warmen Mäntel mehr tragen müssen, sondern die Sonne endlich geniessen können. Ich brauche unbedingt noch einige neue Sonnenbrillen, weil meine Lieblingsbrille kaputt ist... :( Habt ihr gute Tipps?





via ZARA

The Fashion Nerd is on:
Facebook | Twitter | GFC | Bloglovin


13 comments:

Daria said...

yep, such a nice lookbook! can't wait for simmer or at least spring to come

xxx
Daria, the Fashionsurfer

Miss Molly said...

love this!

http://missmollyfashions.blogspot.com/

lovemins said...

s erste outfit gfallt mer mega :)

Simonetta Degano said...

I love the last black outfit!

It's stunning!

Thank you for visiting my blog!

xxx

Simonetta

www.zest-a-porter.com

lilly lia said...

Wirklich schöne Bilder :) Ich liebe Zara aber eh immer. Man wird ja eigentlich nie enttäuscht.
Würd mich freuen, wenn du auf meinem Blog einmal für mich voten würdest (Link im neuesten Post). Das geht ganz schnell und ich wäre dir so dankbar! Lilly x

Tereza {Drastic Plastic} said...

They have awesome items.

Audrey Leighton said...

Loveee these photos, thanks for sharing!
Cannot wait for Spring :))
xx

Be Frassy

Volvoreta said...

I totally love Trafaluc latest lookbook!!! I can't wait to buy some of the pieces!
thanks for your nice comment! of course I'll follow you back!

xoxo

www.myvolvoreta.blogspot.com

Arra Abella said...

Love this collection!

Arra
theprincessonthebrink.blogspot.com

Julie Khuu said...

Cam you imagine dancing in that fringed skirt! So dang chic, love all the movement! Awesome inspiration for spring!

xo-Julie
Peace. Love. LOL!

Haute Khuuture.com

Mona M. said...

Ich liebe das erste Outfit total. Da möchte man wirklich bald den frühling endlich mal haben :)
Schönes Outfit <3
Liebe Grüße& ein schönen Tag noch! <3

Mia M. said...

die gebleichten shorts sind einfach toll!!!!

bisous,
mia

SHAPEWEAR GIVEAWAY

Kim-an said...

I admit it this season Zara has made a wonderful job! Lovely collection!

Kisses
http://preppygossip.blogspot.com

Post a Comment

thank you for your comment ♥