Follow The Fashion Nerd via Bloglovin  or Facebook


Thursday, March 1, 2012

Black, Beige and Blue!

One of my favorite fashion items are blazers. You can combine it with a simple dress, with normal jeans or with a business outfit and exactly this changeableness is what all fashion items should be.
So this is a simple outfit I wore for work, which can be also used to go out for a drink with friends. I love the elegance blazers always have... How do you like this outfit? And are also such a huge blazer-fan like I am?
In a few days is my blog's first anniversary, for this occasion I've planned a giveaway, so stay tuned! :D

Eines meiner liebsten Fashion Items sind Blazer. Man kann sie mit einem einfachen Kleid kombinieren, mit einer normalen Jeans oder emit einem Businessoutfit and genau diese Wandelbarkeit sollte jedes Kleidungsstück haben.
Das ist ein simples Outift, dass ich zur Arbeit trug, welches aber genauso gut geht, um mit Freunden etwas trinken zu gehen. Ich liebe die Eleganz, die Blazer immer mit sich bringen. Wie gefällt euch dieses Outift? Und seid ihr auch so Blazer-Fans wie ich?
In einigen Tagen wird mein Blog ein Jahr alt, zu diesem Anlass habe ich ein Giveaway geplant, also bleibt dran! :D


 



Top Zara / Blazer Kookaï 

The Fashion Nerd is on:
Facebook | Twitter | GFC | Bloglovin


8 comments:

Admirably Pretty said...

Amazing combo, I love that blazer ♥

Xo, Imke

Tereza {Drastic Plastic} said...

This is a cool and I love the boots so much.

Lucija said...

So prettyy!!

XO,
Lucija
WLL

Sofia Pace said...

Love the blazer!

www.thestylespace.blogspot.com

Roman said...

Awesome :D

Karina Dinda R. said...

Such a great post, love it ^^ Mind to follow each other? :)

Cheers,
Karina Dinda R. ♥
BLOG | TWITTER | SHOP

banana and mandarina said...

love the blazer!

B&M from

http://bananaandmandarina.blogspot.com

Saskia said...

Der Blazer ist wirklich toll!
Würde mich freuen, wenn du mal auf meinem Blog vorbei schauen würdest :)
liebste Grüße

Post a Comment

thank you for your comment ♥