Follow The Fashion Nerd via Bloglovin  or Facebook


Friday, June 1, 2012

Once again ZARA...

Once again I fell in love with the ZARA TRF lookbook. Honestly, every time I receive an e-mail from ZARA about the new lookbook I feel excited :D So this time, I wanna show you my favorite looks out of the Mai edition. These photos are just amazing, can't wait to have summer!! 

Wieder einmal habe ich mich ins ZARA TRF lookbook verliebt. Zugegeben, jedes mal, wenn ich eine E-Mail erhalte über das neue Lookbook von Zara, werde ich aufgeregt :D Dieses Mal möchte ich euch also all meine lieblings Looks aus der aktuellen Mai Edition zeigen. Die Bilder sind einfach fantastisch und ich kann den Sommer kaum erwarten!! 

6
 
7


5


4


3


2


1


9


8
via zara.ch

The Fashion Nerd is on:
Facebook | Twitter | GFC | Bloglovin


11 comments:

drop-dead GORGEOUS said...

aww da gibts wirklich wunderschöne sachen! :)

Irène said...

Oh, da sind wirklich ein paar sehr schöne Sachen dabei! :)
Und yay, ich habe deinen Blog gefunden. :D
Ich dachte, vielleicht interessieren dich noch meine Bilder vom Schwarzkopf Event...
> http://irenefantastique.blogspot.ch/2012/05/shake-it.html

:)

Tereza {Drastic Plastic} said...

Yeah, Zara never size to amaze, so chic.

Valentina Coco said...

Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
VOTE MY LOOK PLEASE
WWW.ZAGUFASHION.COM
ZAGU FACEBOOK PAGE
bloglovin follower

Jule said...

Wow, das sieht wirklich traumhaft aus!

Hotchocolate4Sunshine said...

Zara hat auch wirklich immer tolle sachen :)x angie

les jolies said...

they are really great!

From Paris with love!
Kristina recently posted.. Mont St.-Michel.

Anna (South Molton St Style) said...

I love that sheer maxi skirt - gorgeous! I went to Zara on Bond Street today and spent far too much money! xxx

South Molton St Style

Jamie E. Anthony said...

zara is always so stylish! i love almost everything this season!

bijou-minou.blogspot.com

Martina Decock said...

I love Zara... ;)
very cute blog! i follow you!

follow me back?? http://www.thefrecklesblog.com

spilledmilkstyle.com said...

Thank you for this! I love the crochet looks!
www.SpilledMilkStyle.com
A Fashion Blog for the Style Obsessed Mom!

Post a Comment

thank you for your comment ♥