Follow The Fashion Nerd via Bloglovin  or Facebook


Saturday, August 4, 2012

Incredibly hot!

As I already told you, in June I went with my sister and some friends to the Greenfield Festival, where we enjoyed a lot of great bands, like The Offspring, Billy Talent, Die Ärzte and others. :) Today I show you just some photos my sister and I made at the Zweifel Chips corner on the festival. Enjoy it! :D

Wie ich euch bereits erzählt habe, war ich im Juni mit meiner Schwester und einigen Freunden am Greenfield Festival, wo wir The Offspring, Billy Talent, Die Ärzte und weitere grossartige Bands erleben durften. :) Heute möchte ich einige Fotos zeigen, die meine Schwester und ich am Zweifel Corner auf dem Festival machten. Viel Spass! :D

GF004876003

GF004876001

GF004876002

The Fashion Nerd is on:
Facebook | Twitter | GFC | Bloglovin


9 comments:

Rik[e]a said...

Ich bin neidisch, ich wär so gern dabei gewesen am Greenfield. Leider konnte ich wegen den ganzen Abschlussprüfungen nicht :/

Hoffe aber, du hattest tierischen Spass ;)
Take Care ♥

Tereza {Drastic Plastic} said...

So cute :).

Marco Cavasso said...

Amazing blog !! Original and interesting !!
Come to visit mine.. we can follow each other !

xo xo
http://the-city-of-bl.blogspot.it/

Isabella | THE PILE OF STYLE said...

I just ran into your blog and it is very cute! And this post is really charming,maybe we could follow each other?

VιcκyBeL said...

amazing photoss:)
check my blog if you want and follow if you like it:)

http://xouxounitsa.blogspot.com
xoxo

Margarida Reis said...

what a fun pics!!!
http://www.trendsection.blogspot.com

Limasim said...

sieht nach einer menge spaß aus <3

melina schöpp said...

schöner blog:) lg, one2this.blogspot.de ♥

eskay ell said...

hey liebes, ich hab so eben mein erstes gewinnspiel auf meinem blog gestartet, vielleicht willst du ja mal vorbei schauen und/oder sogar mit machen (: würde mich total freuen, ganz liebe grüße, eskay. ---> http://iamyourfuckinrolemodel.blogspot.de/2012/08/gewinnspiel-schlauchschal.html

Post a Comment

thank you for your comment ♥